عاشق تنها







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





چرا ادما این قدر سنگ دل شدن خدا

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

amir
ساعت2:01---1 دی 1391
eyvala
khosham oomad kheili ghashang bood vali ashkamo dar avord
movafagh bashi


hami
ساعت7:34---26 آذر 1391
یرگاهیست که تنها شده ام / قصه غربت صحرا شده ام

وسعت درد فقط سهم من است / باز هم قسمت غم ها شده ام

دگر آئینه ز من با خبر است / که اسیر شب یلدا شده ام

من که بی تاب شقایق بودم / همدم سردی یخ ها شده ام

کاش چشمان مرا خاک کنید / تا نبینم که چه تنها شده ام . . .


mohammad
ساعت13:46---22 آذر 1391
میگم این کد آهگنی رو که خواسته بودی
http://uploadkon.ir/uploads/01%20Entezar.mp3
اگه میخواستی دانلودش کنی تو وبم بیا صفحه دوم،اسمش هست انتظار از کامران مولایی و مصطفی سامعی(ورژن دکلمه)پ
خوب دیگه موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط nadiya nourozi در 19:26 | |